לקוחות המשרד בתקשורת

לקוחות המשרד בתקשורת

יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי 


כתבה בעיתון, הופעה בתוכנית בוקר, ראיון ברדיו או סיקור בבלוג מקצועי – כשהתקשורת נותנת לכם את הבמה  
אתם נהנים מחשיפה עצומה, לקהל היעד הרלבנטי, והמסר שלכם נתפס כאמין ומשכנע,
 מבלי שהוצאתם שקל על פרסום. כן, אלו הם בדיוק "כוחות העל" של יחסי הציבור,  שגם בעידן של הצפה בתוכן,
בונים למותג שלכם תדמית ונוכחות תקשורתית אפקטיבית.

אז מה זה בעצם "יחסי ציבור"?

יחסי ציבור הם מערך רחב היקף של פעולות, חשיבה אסטרטגית, קשרים וזיהוי של הזדמנויות. 

המובילים ביחד, לחשיפה, במגוון ערוצי תקשורת, בהתאם לצורך ולמטרות של כל לקוח. 


פעילות יחסי הציבור כוללת מגוון רחב של פעילויות ובהן:

• ייעוץ תקשורתי 

• בניית אסטרטגיה תקשורתית

• ייזום כתבות וידיעות, כתיבתן והפצתן לתאי הכתבים הרלוונטיים

• שילוב אייטמים בכתבות ויצירת ידיעות חדשותיות  

• ניהול משברים – כולל הכנה לראיונות, בנית מסרים וגיבוש תגובות

• הפקת אירועים, סיורי עיתונאים והשקות  

• ניהול עמודים עסקיים ברשתות החברתיות 

• ניו מדיה: שת"פ עם מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות ובבלוגים


מה ההבדל בין יחסי ציבור לפרסום?

בניגוד לפרסום, בו אנו רוכשים מהמדיה שטח 

ומעלים אליו את התכנים שלנו, כמודעה, מטרתם של יחסי הציבור היא להביא למצב

בו התקשורת בוחרת לכתוב עלינו - מרצונה 

ומטבע הדברים - כאשר השליטה היא בידי התקשורת, לא ניתן להבטיח בוודאות

שהתכנים שלנו יפורסמו בעיתוי, במקום ובהיקף שאנחנו רוצים. 

ולכן זהו בדיוק המקום, בו נמדדת מקצועיותו של משרד יחסי הציבור.

ויכולתו לחבר את צרכי הלקוח עם צרכי התקשורת כדי להשיג את החשיפה הראויה, הנכונה והמרבית.


יחסי ציבור  - הדרך שלנו

עבורנו, במשרד "נטע שריקי", יחסי ציבור, הם מעל לכל יחסי אנוש ויחסי עבודה מצוינים ואנו מאמינים בהתנהלות הוגנת ומכבדת,

בשקיפות מלאה וללא הבטחות סרק. אנו מבינים היטב את צרכיהם של שותפינו העסקיים – הלקוחות מחד, ואנשי התקשורת מאידך,

ויודעים לחבר בניהם, באמצעות תכנון אסטרטגי, ורעיונות יצירתיים המהווים Win Win, לכל הצדדים המעורבים.

  

אנחנו מזמינים אתכם לסייר באתר, לקרוא על השירותים שלנו ולהתרשם מסיפורי ההצלחה של לקוחותינו בתקשורת.


אירועי עיתונאים

גם כשהתחרות על תשומת הלב היא כל כך חזקה, 

אנחנו יודעים איך לגרום לנציגי התקשורת:

• להתעניין דווקא בסיפור שלכם

• לפנות את הזמן ולהגיע לסקר את האירוע שהפקתם

• ולתת לסיקור את הבמה שתיצור עבורכם חשיפה מיטבית  


לצפייה בדוגמאות של שיתופי פעולה בין לקוחותינו לסלבריטאים. 


שיתופי פעולה

שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל מפורסמים

 הם דרך מעולה ואפקטיבית להגביר את המודעות למותג שלכם, 

ואנו נשמח לעזור לכם לאתר את הפרזנטור המתאים

ולהפיק את המרב משיתוף הפעולה ביניכם.

 

לצפייה בדוגמאות של שיתופי פעולה בין לקוחותינו לסלבריטאים. 


ניהול משברים

מוניטין טוב לא נבנה ביום

ובניהול משברים המטרה שלנו

היא לשמור שהתדמית שלכם גם לא תיהרס, ברגע אחד.  

איך אנחנו עושים את זה? 

• בראש ובראשונה על ידי גילוי ערנות ורגישות

• זיהוי מצבים העלולים להסלים

• ייזום פעולות מניעה מיידיות, בכדי למנוע, מלכתחילה, את היווצרות המשבר  

האירוע כבר התרחש? 

יש הרבה מה לעשות כדי למזער את הנזק ולהחזיר את אמון הציבור במותג.

זה הזמן לפעול ומהר, 

ואנחנו כאן איתכם ועבורכם בייעוץ ולווי צמוד, 

החל מניסוח התגובות, דרך הכנה לראיונות, ועד לייזום פניות לתקשורת.  


יחסי ציבור ברדיו ובטלוויזיה

סיקור או ראיון ברדיו או בתוכנית טלוויזיה, 

הם אמצעי נוסף לחשיפה ולהגעה אל קהל היעד שלכם.

 לא מדובר בחשיפה במקבצי הפרסומות, 

אלא דווקא על חשיפה במהלך תוכניות ליייף סטייל

 ולעיתים אף במקבצי החדשות.


הנה כמה דוגמאות להופעות של לקוחותינו בתוכניות טלוויזיה ורדיו.  




יחסי ציבור בעיתונות המודפסת והדיגיטלית

העיתונות המודפסת מקבלת כיום במה נוספת בדיגיטל

כשכל עיתון מוציא מהדורה דיגיטלית

ומגבה את עצמו באתר, המעלה תכנים עדכניים באופן שוטף. 

הנוכחות התקשורתית בעיתונות הכתובה:

• תורמת לחיזוק המודעות למותג שלכם 

• שומרת עליכם בתודעת הלקוחות

• ומפגישה אתכם עם לקוחות פוטנציאלים חדשים


הנה כמה מהצלחות לקוחותינו בתקשורת המודפסת  - 

בעיתוני אקטואליה יומיים, מוספי סוף שבוע, מקומונים, מגזינים שונים וכתבי עת. 

אנו מזמינים אתכם לעיין בכתבות ובאייטמים.


ניו מדיה: בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין

בעידן בו הלקוחות מבלים מיד יום שעות בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדין, המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים" מעולם לא היה נכון יותר, ולכן עסקים כיום כבר לא יכולים להרשות לעצמם, 

לוותר על נוכחות פעילה בזירות התקשורת השיווקית האלו. 

אלא שכידוע לנו, רק "להיות שם", זה לא מספיק, 

היות וכדי להפיק מהרשתות החברתיות את המטרות השיווקיות שהצבנו לעצמנו, נדרש לפעול בהן בצורה ממוקדת ואפקטיבית

 ולדאוג להעלות אליהן, באופן שוטף, תכנים חדשים, עדכניים ורלבנטיים. 

לכן – לעסקים שאין להם את הזמן הפנוי או המומחיות הנדרשת, מומלץ להיעזר בגורם מקצועי ומנוסה, שידע למקסם עבורם את פוטנציאל החשיפה העצום

 ולמנף אותו לטובת יצירת התדמית הנכונה עבורם. 


עם ניסיון עשיר בתפעול דפים עסקיים עבור לקוחותינו, 

אנו רואים, מדי יום, איך אופן החשיפה שלכם בפייסבוק כעסק, 

בחירת התכנים, העלאתם בעיתוי הנכון ויצירת האינטראקציה עם האוהדים של הדף - מהווים חלק משמעותי ובלתי נפרד

ממכלול מאמצי בניית התדמית העסקית שלכם.

בהמשך לכך, אנו מאמינים כי חייבת להיות הקבלה

בין תכני העמוד העסקי בפייסבוק, לבין יתר פעילות יחסי הציבור של המותג שלכם, וזו הסיבה שכחלק ממעטפת השירותים שלנו, אנו מספקים ללקוחותינו גם שירותי ניהול דפים עסקיים.

שיתופי פעולה בין לקוחות










Share by: