בעקבות התחממות היחסים בין ישראל והאמירויות, עוד ועוד עסקים ישראלים מגלים את הפוטנציאל הגדול של הקהל הערבי במדינות המפרץ. בקרוב מאד נשמע על עסקים ישראלים שמבקשים לגדול ולחדור לשם ולהיפ
כאשת יחסי ציבור שעבדה עם מותגים ישראלים מובילים, שהתרחבו ופתחו סניפים מעבר לים, אני מכירה את המשמעות והצורך לשתף את הקהל הישראלי במהלכים אלו שמעידים על התפתחות המותג - אבל חשוב לעשות זאת נכון ובצורה מקצועית כדי לא לפגוע בתהליך. יש חשיבות רבה לטיימינג שבו מספרים לציבור על המהלך, חשוב לבחור במה לשתף ואילו פרטים להשאיר לעצמנו - אני ממליצה לפעול בשיקול דעת ולא למהר "לרוץ לספר לחבר'ה"
כל מהלך עסקי שקשור לאמירויות צפוי לכיסוי משמעותי בתקשורת ולכן יש לבנות את המסרים בתבונה כדי להבטיח תוצאות מקסימליות מהחשיפה הגדולה. המזרחנית ד"ר נירית אופיר, אמרה בראיון שכדאי ללמוד את האוכלוסייה שם ובעולם הערבי בכלל. "החיבור בין האנשים הוא העניין המרכזי". אני מסכימה איתה וממליצה לעסקים שרוצים לבצע מהלכים עסקיים באמירויות, לעבוד עם משרד יחסי ציבור מקצועי ומנוסה. המשרד יבנה עבורם במהירות את החיבור לקהל גם בארץ וגם במדינות המפרץ, ויוביל אותם להצלחת המהלך העסקי
עדכון חם: יצרתי קשר עם קבוצת בעלי עסקים באמירויות ובקרוב אתארח במפגש עסקי שלהם